Fethiye - Muğla - Dalaman

Muhteşem üçlü ismi gibi oldu Fethiye- Muğla - Dalaman. Sanki bir voltran :)

Dalaman'dan sabahın ilk ışıklarıyla Fethiye'ye geçiyorum. Ölüdeniz, Fethiye Merkez görülür. Ölüdeniz'de hızımı alamayarak Baba Dağı yoluna girilir. Virajlı çılgın yolların başlangıcı görülünce gerisin geri vazgeçilir, geri dönülür.

Buradan ver kendini Muğla'ya. Yol boyu o antik kent tabelası bu antik kent yol girişi. İnsanın zamanı olsa hepsini teker teker gir dolaş. Ama zamanım yok. Neyse Muğla'dan Dalaman'a dönüyorum. Akşam olmak üzere.  Bu arada Muğla - Dalaman yolu çok virajlı . Özellikle Muğla'ya yakın kısım. Gece ışıklandırma yetersiz. Siz siz olun Gündüz gidin. Muğla'dan Dalaman'a giden yol boyu dizelenmiş narenciye satıcıları. Bir geçtim. İki geçtim. Derken sonuncusunu yakalamışım. Limon, portakal ve mandalina'nın dibine düşüyorum. Sonra kendimi Dalaman'da buluyorum. Uçuşuma daha var. Hızımı alamadım. Hilton Sarıgerme'nin olduğu tarafa sürüyorum. Otel tarafı kış mevsimi olduğundan tümü kapalı. Dalaman'a geri dönerim. Akşam saat 19:00 ve açık lokanta bulmak iş. Her yer kapanmış. Bir Allah'ın kulu yok. Neyse bir lokanta bulunur. Ardından havalimanına geçilir.












Hani o bulmacalarda hep çıkar. Üç harfli MUĞLA'NIN BİR İLÇESİ : ULA


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Transfer/ Transit Uçuşlarda Vize Gerekiyor mu? [2020]

İstanbul'dan ve Ankara'dan Trenle Nerelere Gidilir? [2020]

Kıbrıs Vize Gerekiyor mu?

İngiltere - Birleşik Krallık Vize Başvurusu

Beyrut - Beirut Lebanon #SNAPSHOTS